Van Westport naaar Sligo - Reisverslag uit Sligo, Ierland van jannyenadri - WaarBenJij.nu Van Westport naaar Sligo - Reisverslag uit Sligo, Ierland van jannyenadri - WaarBenJij.nu

Van Westport naaar Sligo

Door: Janny en Adri

24 Juni 2016 | Ierland, Sligo

Gisteren zijn we over de Atlantic Coast Drive gereden langs de kust en hebben er leuke uitzichten, kliffen en dorpen gezien, ook een paar zandstranden en steile rotsen. De rit van vandaag naar Sligo loopt gedeeltelijk over de route die we gisteren gereden hebben. We hebben dus besloten om een gedeelte van de route in het routeboek niet te rijden maar gewoon via de grote weg naar Sligo te rijden, het scheelt ook wel 50 km en we kunnen rijden op de TOM – TOM van Eric. We rijden in feite heel lang op de N 59. In Bangor, na 59 km, stoppen we even voor een koffiepauze en bezoeken ook even een heel oude maar goed verzorgde begraafplaats. In Sligo aangekomen staan Erik en Truuske en wij weer gezellig naast elkaar aan de rand van de camping met uitzicht op de baai van Sligo waar eb en vloed goed te onderscheiden valt.