Van Galway naar Westport - Reisverslag uit Westport, Ierland van jannyenadri - WaarBenJij.nu Van Galway naar Westport - Reisverslag uit Westport, Ierland van jannyenadri - WaarBenJij.nu

Van Galway naar Westport

Door: Janny en Adri

21 Juni 2016 | Ierland, Westport

We rijden vandaag feitelijk weer door de Connemara van Galway naar Westport maar dan alleen via de N59, een wat grotere bredere weg dan we gisteren met z’n vieren hebben gereden. De weg tot Clifden kennen we al van gisteren. Doorheen Clifden was het gemakkelijk rijden met de caravan. Daarna werd de weg toch aardig smal maar we rijden weer wel door een heel mooie omgeving. We stoppen bij de ingang van het Connemara National Park. Truuske en Janny gaan er een kleine wandeling maken van zo’n 1,5 km. De mannen houden even rust om weer bij te komen voor het “links”rijden met de caravan van de volgende afstand. We komen langs Killary Harbour, wel de enige fjord van Ierland genoemd en arriveren alweer redelijk vroeg op Westport House Caravan & Campingpark.
’s Avonds is er weer Jeux des Boules.