Van Bantry naar Killarney - Reisverslag uit Killarney, Ierland van jannyenadri - WaarBenJij.nu Van Bantry naar Killarney - Reisverslag uit Killarney, Ierland van jannyenadri - WaarBenJij.nu

Van Bantry naar Killarney

Door: Janny en Adri

11 Juni 2016 | Ierland, Killarney

Vandaag rijden we een relatief korte etappe via de Caha Pass door de Caha Mountains naar de volgende camping in Killarney. De zon schijnt weer, de weg is erg hobbelig en smal. Na 25 meter kun je vaak je voorganger al niet meer zien rijden door de bochtige weg. De Pass bereiken we na 17 kilometer en rijden door verschillende in de rotsen uitgehakte tunnels. Tijdens de afdaling van de Caha Pass ligt Molly Gallivans’s Cottage and Traditional Farm waar je alles van wol kan kopen zoals truien, vesten sjaals enz. , verder nog wat souvenirtjes. Wij hebben er typische Ierse muziek op CD’s gekocht. De weg daalde verder af naar onze bestemming in Killarney waar op een heerlijke ruime camping heerlijk zacht en prachtig gras staan. Het is weer gaan regenen, echt Iers, zodat het Jeu des Boules van vanavond niet door kan gaan.