Van Delft/Bilthoven naar Europoort en Hull - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jannyenadri - WaarBenJij.nu Van Delft/Bilthoven naar Europoort en Hull - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van jannyenadri - WaarBenJij.nu

Van Delft/Bilthoven naar Europoort en Hull

Door: Janny en Adri

28 Mei 2016 | Nederland, Rotterdam

Erik en Truuske uit Bilthoven gaan ook mee met deze ANWB trip. Met hen hebben we afgesproken om samen op te rijden naar Europoort. We ontmoeten elkaar op de parkeerplaats op de A13 na afslag Delft –Zuid.
Zo gezegd zo gedaan en om 16.00 uur zijn we op Europoort bij de P&O Ferry’s. Na uren wachten kunnen we uiteindelijk inschepen met auto en caravan en gaan we naar onze buitenhut. Om 19.00 uur hebben we aanboord van de ferry een avondmaaltijd met de gehele groep ANWB - reizigers, een eerste kennismaking. Daarna even naar het bovenste dek om toch even de afvaart om 20.00 uur uit Rotterdam mee te maken.
Na nog wat rondgehangen te hebben samen met Truuske en Erik zijn we gaan slapen in onze hut, nou ja slapen??