Van Lockerbie naar Hull via Gretna Green - Reisverslag uit Gretna Green, Verenigd Koninkrijk van jannyenadri - WaarBenJij.nu Van Lockerbie naar Hull via Gretna Green - Reisverslag uit Gretna Green, Verenigd Koninkrijk van jannyenadri - WaarBenJij.nu

Van Lockerbie naar Hull via Gretna Green

Door: Janny en Adri

02 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Gretna Green

We moeten vandaag om 16.00 uur in Hull zijn om te worden ingescheept op de P&O Ferry naar Rotterdam, dat is zo’n 350 km, niet zoveel dus. Wij nemen dan ook de gelegenheid waar om langs Gretna Green te gaan, de Scotse plaats waar men zomaar kan trouwen of het nog eens over te doen. Een aantal jaren geleden zijn Janny en Adri daar ook geweest toen zijn met de ANWB de Scotlandreis hebben gedaan, ook zo’n mooie reis. Samen met Truuske en Erik hebben we heel Gretna Green doorlopen maar (her)trouwen was niet meer mogelijk. Daarvoor moet men nu een aantal jaren in Scotland geregistreerd staan. Jammer dus, wij zijn dan ook maar weer snel doorgereden naar Hull. Daar aangekomen moesten we ook weer wachten tot we ingescheept konden worden en gelukkig om 17.00 uur reden we aanboord van de ferry die eerst om 21.00 uur de haven van Hull verliet richting Rotterdam.