Van Bushmills naar Larne - Reisverslag uit Larne, Verenigd Koninkrijk van jannyenadri - WaarBenJij.nu Van Bushmills naar Larne - Reisverslag uit Larne, Verenigd Koninkrijk van jannyenadri - WaarBenJij.nu

Van Bushmills naar Larne

Door: Janny en Adri

29 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Larne

Ik heb de indruk dat naarmate we langer in Ierland zijn we steeds meer regen krijgen. Was het tijdens de eerste 14 dagen van onze reis doorheen midden Engeland, Zuid – Wales en Zuid – West Ierland nog heerlijk weer met veel zon, naarmate we langs de kusten, die overigens schitterend zijn, noordelijker trekken valt er steeds meer regen. Maar het zij zo, Ierland is Ierland, en dat konden we ook van te voren weten. Ook vandaag regent het weer als we wakker worden, maar als we de caravan aan de auto koppelen om door te trekken naar Larne, is het weer droog en zo gaat het hier nu elke dag, dan regen, dan weer de zon, soms heel grijs en we blijven er vrolijk onder, het is toch vakantie. We rijden vandaag maar 86 km over de Antrim Coast Road, weer een prachtige route langs de kust. We drinken nog even koffie op een parkeerplaats langs de kust en hebben net niet een school dolfijnen gezien die een aantal vakantievrienden van ons op een parkeerplaats even verder op wel hebben ontwaard. Jammer voor Janny want zij ziet overal dolfijnen en zeehonden zwemmen, maar niet echt, en dat had nu echt anders kunnen zijn.
Morgen gaan we naar Belfast met de bus, ben zeer benieuwd naar de stad.